Del link per e-mail
Ikke alle obligatoriske felter er udfyldt.
Bürkert - tæt på dig
Office /1
  • Hovedkontor
  • Hovedkvarter
  • Systemhaus
  • Distributor
  • Office
  • Plant
  • Logistikcenter
bürkert

Virksomhedsprofil

Information om Bürkert-Gruppen

company profile content

Bürkert Fluid Control Systems er en af verdens førende producenter af systemer til måling, styring og regulering af væsker og gasser. Produkterne fra Bürkert bruges inden for vidt forskellige brancher og anvendelsesområder – lige fra bryggerier og laboratorier til mediko-, bio- og rumfartsteknik. Med en portefølje på mere end 30.000 produkter dækker Bürkert som den eneste producent alle komponenter i loopet, som omfatter måling, styring og regulering, dvs. alt fra magnetventiler over proces- og analyseventiler til pneumatiske aktuatorer og sensorer.

Virksomheden har hovedsæde i Ingelfingen i det sydlige Tyskland, råder over et omfattende forhandlernetværk i 36 lande og har mere end 2.400 medarbejdere i hele verden. På fem Systemhaus-lokationer i Tyskland, Kina og USA samt fire forsknings- og udviklingscentre udvikler Bürkert kontinuerligt kundespecifikke systemløsninger og innovative produkter. Produktprogrammet bliver suppleret med et omfattende servicetilbud, lige fra rådgivning og konception over realisering til vedligeholdelse og uddannelse.

application/msword

Virksomhedsprofil (dk)

Information om Bürkert-Gruppen

Download dokumenter